ناشناس
بدون شرح
 
 

من تو را دوست دارم نه برای آنچه تو هستی، بلکه برای آن کسی که هستم هنگامی که در کنار توام.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وقتی پول حرف می زند حقیقت سکوت می کند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از خواستنـــــــــــــــت که نه...

از نداشتنــــــــــــــــت خسته شده ام......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

باور کن ضربان قلبم را روي خنده هاي تو تنظيم کرده ام ، پس بخند تا هميشه زنده بمونم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رَدِ بوســــــــــه را نگیر ...

به نیمکتـــی پوسیـــــده میرسی که حافظه اشــــ را

در باران از دستــــــ داده است !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بدنت را برای خود نگه دار
ذهنت را به من بسپار
که بدن های زیبا بسیارند و ذهن های
زیبا ، انگشت شمار ……

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یک قلــب پـــاک ؛

از تمــــام مــعـــــابـــد و مســـاجــــد و کلیـــســـا هــــای دنیـــــا

مــقـــدس تـــر است...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بیــــــــــدار شو ,
من همانم که برای بودنم
سالها بی خواب بودی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

sepide
ساعت21:36---8 اسفند 1390
سلام فردا تولدمه یادت نره بهم سر بزنی وبهم تبریک بگی منتظرم نیای حسابی ناراحت میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 23:55 :: توسط : ناشناس

درباره وبلاگ
من یه فرد ناشناس هستم! زیاد پیگیرم نشید! وبلاگمو تازه ساختم! میخوام توش حرفای دلمو بگم! با نظر هاتون منو یاری کنید! امضا: ناشناس
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ناشناس و آدرس unknowns.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 14733
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1